Selamat Datang ke Blog Hadee Hamdan, jangan lupa untuk Follow ye dan Terima Kasih sebab sudi luangkan masa membaca. Hadee harap info yang disharekan ni dapat memberi sedikit ilmu untuk pembaca semua

Tuesday 22 November 2011

sedih nye,,,adoi,~~

Latihan Penolong Pegawai Perubatan

Jantina: Lelaki dan Perempuan
Tempoh Latihan: 3 tahun
Biasiswa Semasa Latihan: RM621.21 sebulan
Kem/Jab: Kementerian Kesihatan Malaysia
Tempat Latihan:
  • Kolej Pembantu Perubatan, Ulu Kinta, Perak
  • Kolej Pembantu Perubatan Seremban, Negeri Sembilan
  • Kolej Pembantu Perubatan Alor Setar, Kedah
  • Kolej Sains Kesihatan Bersekutu (KSKB) Kuching, Sarawak
aku tak tau dia hantar kemana,,,adeh,,kcian dkt aku klo dia hantar jaoh2 mmg balik 2 kli stahun lah....

result spa dah keluar,,,
so ape lgi mmg dapat lah aku,,,,
jdik mcm mna ni aku perlu mninglkan smua kwn22 aku,,,n aku ni da nak msuk sem2 dah pun,,
sob3x,
fatah,arip,luth,faris,ridzuan,zul,faiz,aizat,nad,farahanim,damia,hajariah,mida,amalina,sham,tasya,emy,nizam,azam,wan,cad,am,uti,mog,,,ahaha,,,aku syg korang smua,,,ahahah,,hopes korang smua grade taw,,!!!
sedih nye,,,
mmbe romah smua dah sedih,,adoi,,,
hurmmm.....jdik,,smua nye jdi kenagan terindah  jelah,,
ahurm
hoipes korang smua ook dgn aku eh,,,adoi,,

No comments: