Selamat Datang ke Blog Hadee Hamdan, jangan lupa untuk Follow ye dan Terima Kasih sebab sudi luangkan masa membaca. Hadee harap info yang disharekan ni dapat memberi sedikit ilmu untuk pembaca semua

Wednesday 18 September 2013

PENOLONG PEGAWAI PERUBATAN

HUH!! dulu memang cita cita aku nak jadi seorang engineer yang kaya.
tapi langkah aku terhenti separuh jalan setelah mengikut kehendak keluarga yang ingin ku menjadi seorang PENOLONG PEGAWAI PERUBATAN.
biasalah, ramai orang kata peluang pekerjaan terus tersedia kan.
so far alhamdulillah semuannya berjalan lancar dan tanpa aku sedari dah dua tahun bergelar sebagai Pelatih Pembantu Perubatan Institut Latihan Kementerian Kesihatan Malaysia ILKKM.
huh, pelbagai onak duka dah aku lalui disini. mybe penat sebab kami dekat sini di trained macam orang bekerja.
so kuat diri dan tabahkan hati je lah.
dalam masa yang sama update blog yang tak seberapa ni.
sekarang dah masuk semester yang fully dengan praktikal. so penat lah asyik berulang-alik ke hospital dan klinik.
hmmm.. doakan aku berjaya yeah, sebab bukan senang nak jadi senang ni.
semua perlukan pengorbanan dan penderitaan untuk menjadi yang terbaik dalam hidup ini.



No comments: