Selamat Datang ke Blog Hadee Hamdan, jangan lupa untuk Follow ye dan Terima Kasih sebab sudi luangkan masa membaca. Hadee harap info yang disharekan ni dapat memberi sedikit ilmu untuk pembaca semua

Tuesday 1 October 2013

saat aku melabuhkan tirai cinta

hmm, mybe dah lama aku tak jatuh cinta macam ni,
mungkin tiba saatnya kini untuk aku mula membuka hati menerima orang baru dalam hidup.
tapi untuk mempertahankan sesuatu hubungan tu bukan senang, ia memerlukan pengorbanan dan kesetiaan dan kejujuran yang sangat gitu..
bukan senang nak menjaga hati dan perasaan kekasih kan,
so apa yang ada didepan mata tu hargailah,jangan biarkan mereka pergi...
susah untuk aku menerima jika seseorang yang hadir dalam hidup dan kian pegi perlahan-lahan..
namun dengan hati yang terbuka aku inginkan kesetiaan nya!!
insyaAllah hubungan yang kami jalankan ini dapat memberi manfaat kepada kami berdua :)
huh! dalam banyak-banyak hubungan, hubungan cinta lah yang semua orang nak dan merasai kan,
sebab cinta adalah sesuatu yang suci, tetapi buta....
cinta sejati bukan pada perempuan je, tapi cinta yang hakiki adalah kepada maha pencipta kita Allah SWT.
insyaAllah cinta dunia yang dicari ni tidak menyebabkan satu pertiga malamku dicuri untuk bermunajat kepadaMu.
dalam sedar tak sedar, sekarang dah masuk bulan 10, hampir suku tahun terakhir dan kita hidup di 2013 ini.
mari mari kita flash back semula apa yang kita lakukan huh! *muhasabah sekejap...
ya Allah aku harapkan yang terbaikk untuk diri ku keluarga ku dan rakan rakan ku dan juga umat islam didunia ini.
okay lah diharapkan entry kali ni dapat sedikit sebanyak perkongsian walaupun tak berapa nak best.
thank you..




No comments: