Selamat Datang ke Blog Hadee Hamdan, jangan lupa untuk Follow ye dan Terima Kasih sebab sudi luangkan masa membaca. Hadee harap info yang disharekan ni dapat memberi sedikit ilmu untuk pembaca semua

Wednesday 11 December 2013

cerita semalam

hehe, semalam aku bahagia sangat. pertama kali aku bertemu dengannya aku mula jatuh cinta. mybe orang akan cakap jatuh cinta pandang pertama.
dan kini aku percaya cinta pandang pertama itu memang wujud. 
setelah hampir 4 bulan kami berkawan akhirnya semalam menjadi saksi pertemuan kami.
kadang2 aku bertanye, boleh ke dia terima aku. dan semuanya semalam dah terjawab..
masa tengah dating bersama dia suruh dengar lagu Begini Caranya – Shaheizy Sam / Yana Samsudin
woahh, memang sangat bertepatan dengan keadaan masa semalam tu, orang cakap situasi dan lagu itu masyukk yeahh..
how sweet dia.. haha thank you make me happy. saya sayang awak. 
btw dekat sini ade blogger attach sekali lirik lagu yang sweet sangat bila dihayati :)

Aku tak bisa mengatakan perkataan
Kelu lidah bila berdepan kamu
Percaya pada naluri hatiku
Yang nyata sudah ada depan mata

Tapi aku masih belum mengenalmu
Untuk menikmati rasa sebenar-benar cinta

Aku tahu dimana nak cari cintamu
Disini tak mungkin mengalah
Dengan apa yang mendatang

Yang ku tahu ku cuba terbaik untukmu
Yang indah jadikan kenangan
Yang duka perbetulkan

Ini caranya bagi diriku
Caranya bagi diriku

Tapi aku masih belum mengenalmu
Untuk menikmati rasa sebenar-benar cinta

Aku tahu dimana nak cari cintamu
Disini tak mungkin mengalah
Dengan apa yang mendatang

Yang ku tahu ku cuba terbaik untukmu
Yang indah jadikan kenangan
Yang duka perbetulkan

Aku tahu dimana nak cari cintamu
Disini tak mungkin mengalah
Dengan apa yang mendatang

Yang ku tahu ku cuba terbaik untukmu
Yang indah jadikan kenangan
Yang duka perbetulkan

Ini caranya bagi diriku
Caranya bagi diriku


No comments: